傳說中很防水的maybelline master liner

聽講maybelline master liner 好防水,所以又貢左出買。不過我miss左萬0 個75折,所以我用左正價$59買。
嗚嗚嗚。。。大家唔好好似我咁心急呀,萬0幾乎個個星期都特價架。

下圖係個包裝。


圖中可以見到支筆頭都粗粗地。

畫落手都好出色

首先我講下支筆既texture,
筆頭唔算細,其實都硬硬地,畫上眼係比畫上手難。
我今日畫甩左幾條下眼睫毛呀,淚。。。聽講用走左面果層會好d,不過點都好,用時記得輕力D啊。
眼部皮膚超脆弱架

由於我隻眼唔係生得特別靚,所以都無謂獻醜喇,哈哈,我畫比大家睇算喇 XP
我解釋下我畫左條咩眼線先^^
由於我眼細,一向習慣畫一條粗少少眼線,眼尾同下眼位置會粗少少。
而且我為左試佢有幾防水,所以眼線畫埋上waterline, 而且無封眼影。決定括出去


收工,照下鏡,無甩喎,感動
當然無朝早畫時咁深色,不過我畫得咁勁而又唔洗封眼影都無甩,防水度真係ok,
不過由於我唔算油眼,所以比唔到太大comment,有朋友話一般般啦,都會甩喎。

總結:
易畫度 : ❤❤❤
防水度 : ❤❤❤❤❤
防油度 : ❤❤

多謝觀看^^

呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝

留言

熱門文章