網購 NYX小敗 - 開箱文

接觸左NYX唔耐,都係試試下,越試越多。第一次接觸係nude on nude 9色眼影。
72_1_
如要重溫,請看http://blog.yahoo.com/_AX2CLKS4QCVGJPNKFPOHZKAUAA/articles/903642.


試過nude on nude 9色眼影之後,決定再encore.
我覺得自己都算有定力架喇,咁平之下,我都只係買左以下6樣野試姐 XD
左起,round lip stick, ultra pearl mania, retractable eye liner, glitter cream palette, powder foundation


首先講lip stick 先,顏色: pure nude, 唔乾,亮澤度一般啦,但真的超上色。可遮掉唇色,喜歡nude咀的人,一定大愛。
不過都曾經買過雷色,XD,色號係frosted beige<--無影相,總之唔好啦,珠光到好似眼影咁,勁想掉左佢XD
講下價錢先, $2.99 USD

輪到講bling bling 眼影,呢個,真係好閃呀,而且係眼影粉黎講唔算飛粉喎。
真係好閃好靚色,算係本人遇過最閃架喇XD 
色號: white/ mocha
價錢: $2.5 USD/ each (XD 好平)

Nyx retractable eye liner, 其實我,真係,都幾多eyeliner, 但好奇心驅使,我又買多左一支 XD.
呢支係啡色,MPE04 brown, 顯色度超高,畫上眼都好易,唔會畫爛眼皮(突然覺得我買左支maybelline好搵笨)
至於防水度,係好OK,至於防油,用係我眼上都OK,keep到一日唔甩LOL
唯一決點,我覺得筆頭粗左d囉,細緻眼線會難畫,但本人畫開粗粗地 XD
唔洗再周圍搵好用pencil liner喇。正打算買埋SLIDE ON PENCIL 
聽講好用,心動中,有無sister試過可share呢?
價錢: $3.99 USD
 
下圖bling bling glitter, 好靚吧,買左返黎,見到咁靚,真係滿心歡喜,即刻試用。
點知發覺,好難用,因為佢係cream palette, 佢透明cream好重,擺得多上眼又好油,擺得少,又唔係我預期既效。
唯有再研究下點用先最好啦...好在唔貴,唔肉痛乍。
價錢: $4.5 USD

最後一個,HD powder foundation, 係two way cake黎,可以2用。但未捨得開封XD, 到用左報告。
價錢: $7.15 USD

多謝觀看^^
呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝
fb144







留言

張貼留言

熱門文章