❤ 如何有效率地幫化妝袋”減磅”?

如何有效率地幫化妝袋減磅”?




 




話說我係一個每日都要化妝,唔化唔安樂,周身唔自在既人。




(題外話: 日日化妝會唔會好傷? 講真,我唔化妝的日子亦唔覺皮膚好左幾多 XXD 只要每日清潔好皮膚,做好保養,我覺得日日化妝也OK^^)




講返先,既然日日都化妝,補妝當然唔少得,就算未必會補妝,

都一定要帶住個化妝袋先會安樂,唔知有無SIS好似我咁,已經成左魔,哈哈。




 




~下圖係我個化妝袋,JUSCO買,$12大元一個XD, 貪佢夠細個。




 




裡面到底有咩呢,黎個大合照先^^





其實一般補妝 : 粉底,胭脂,眼影,眼線,唇膏都少不了。

(
幾乎係將屋企既野帶晒出街 XD)




如果想化妝袋細一D,化妝品細一D咪得囉,我通常買化妝品時,會問BA攞一D真係有用既SAMPLE,如果有D真係無,我會選擇買SAMPLE




濕粉- ANNA SUI  
two way cake - ANNA SUI




胭脂 BENEFIT (long lasting)




唇膏-ELF (幾潤,無怪味,絕對無,哈哈)



眼影 超推 LAVSHCUCA (好滑唔飛粉)

黑色眼線- ELF (只要封左眼影,就超LONG LASTING,唔封一定變熊貓,唔信可以試下 XD)

Bling bling 眼線液 – Etude house (畫完好靚,不過D閃粉都係會周圍跌)



 




我想像唔到,咁多野,帶晒貨SIZE出街要幾大袋。




 




多謝觀看^^
呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝
fb144


留言

熱門文章