新買的2支濕粉掃[平民版shiseido 同becca 掃]

其實聽人講shiseido平頭掃好用,不過因為貴的開係,我一直都無去睇過。(我買掃通常都唔會過$100 XXD 好姑寒)
shiseido 呢支$250聽人講好好用XD


而我就有一日心血來潮,貢左去SASA買下圖呢支平民版shiseido掃。盛惠$59大元。

講下佢D毛質先,好軟而且毛量夠多。

上粉亦好幼細,完全無粉痕,good!


overall:
毛夠多夠軟,上粉亦好靚。
抓粉亦抓得好多,所以,我會建議先係手背上吱一pump粉底,再用手係手背推開少少先。
再用呢支掃攞粉,咁就唔會一次過攞得太多粉喇^^或者用膏狀foundation,亦好好。以$59有呢個質素,我覺得好吉值喇。一般人用好夠喇^^

以下呢支,我又點解會買左呢XD
係因為見到QQ有用類產品,而又大讚,所以我就買左黎試^^
呢支係 e.l.f. Studio Pointed Foundation Brush


overall,攞粉幾平均,唔會攞左一大pat.
上粉亦無咩粉痕。平時我習慣上粉後再用手按壓,咁樣D粉會貼D^^
至於毛質,係較延較彈的,毛量都多。
$3 USD 不妨試下,真係好抵,哈哈。

比大家望埋QQ段片先,00:50, 佢用的,係becca的掃,估計都幾貴><


P.S. 2支貴掃我都無用過,所以無得同大家比較一下。

呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝


留言

熱門文章