[開心share] 假睫心得

雖然唔係成日用假睫毛 不過屋企仍然有一盒二盒大大小小既假睫毛。




如果用左一次就就掉,我覺得太浪費喇,不過重用的話,其實有好多野要注意。




因為會有好多細菌,咁點處理D假睫毛先可以keep得好D?




以下係我少少心得^^




 




卸假睫毛千其唔好就咁搣,因為好容易拉鬆皮膚,而且會有可能扯甩自己D眼睫毛架。
應該要用眼部卸妝液將睫毛卸下。




然後我會放對睫毛落個碟仔,加D makeup remover. 浸一陣。




 




呢個時間沖涼岩岩好,沖完涼再處理。




 




之後用清水沖走D卸妝液,用紙巾印乾,再用綿花棒抹走D睫毛液。




至於D膠水,就用手指搣走佢。




(p.s.如果想對睫毛COMED,就唔好用WATERPROOF 既睫毛液,
因為大力搓洗好易會損害你對假睫。而膠水方面,我推下圖既
eye talk 因為佢可以成條膠起返出。)




 




好,清潔完,我建議大家做消毒既動作,因為始終帶上眼,有細菌感染的話。一定超後悔呢。




 




最後印乾消毒火酒入盒,完成。




 




下面仲有一D小撇步,提提大家^^




1)     
eye talk 膠水超好用,價錢AROUND $50. 佢好水,唔會太易乾,所以一支都用好耐。
不過用既時候,就有
D野要注意,記得等膠水半乾半透明先好痴上眼,如果唔係痴唔實架。
不過一但
D膠水乾左,就會痴得好實。




2)     
圖中個夾仔,真係幾好用~好岩新手用。較好個位,貼上去,hold一陣就OK




購自SASA,$22




3)     
如果新手的話,不妨試下眼睫毛剪成2段貼眼尾,咁會好自然而且好而痴。




咁樣1對就可以變成2XD




 




下面係我gather既一D貼眼睫毛既方法。
大老B-假睫毛3種貼法 3 Different Ways to Apply False Lashes
QQ-隱型黏睫毛法 超自然 !!!How To Apply False Eyelashes In A Special Way




呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝

fb144
 











留言

熱門文章