real technique 掃試用分享

話說之前係drugstore 訂野既時候,real techniques做緊特價,buy 1 get 1 50% off.

換句話說,即係75折。係咁抵的情況下,就買左一set travel essential.


收到既時候真係好開心,好期待。佢個包妝好靚,顔色亦好鮮艷。摸上手質都好順滑。


佢個case 係可以當成stand咁用,設計幾貼心。



等我逐支介紹一下先^^


Muti task brush,用來上碎粉,胭脂同陰影



Domed Shadow Brush,用來上眼影


Essential Foundation Brush,上濕粉


呢set野係for 帶出街用,3支完妝,的確方便。但可能係for travel 的關係,掃的size都頗為小。


Muti task brush由於要用來上胭脂,所以size不能太大,毛量算OK,都軟,但有少少吉面。


Domed Shadow Brush,毛量略為少一d。

Essential Foundation Brush,真係好細支呀。至於上粉,OK啦,有少少粉痕。




總括:


價錢,都算平,$200以下有3支掃。但相比起ELF, COASTAL SCENTS, 呢D平價掃,質素又唔算差太遠。


所以我都有少少失望。人地話佢D大掃比較好,若然我再買的話,再同大家分享^^

呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝

fb237

留言

  1. HELLO.. 我想問下.drugstore唔直接ship hongkong. 咁你點ship d blushes?

    回覆刪除
  2. Hi,我搵朋友幫我嫁。我間中會開團同人一齊夾運費=]

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章