[分享] $12 定妝小物 ((超推))

真係要讚揚一下吉之島12蚊店既product~ 
話說要一排見到水魚個youtube,介紹吉之島10蚊店D野~


心血來潮之下又去左吉之島入貨。
搵唔到佢介紹既睫毛液top coat, 亦無眉毛top coat.
但我買到佢話好耐無見過既EYELINER TOP COAT.
所以我立即掃左2支。

我將佢一物三用,用係眼線,眼影用埋眉毛。
由於我畫眉時會稍稍改個眉型。所以無眉毛位置,會特別易溶,基本上未到收工,個形已經唔同左LU.
但用左呢支,條眉真係真係LAST到一日,而且令我意外既係,佢仲輕微定到眉型。
所以用完效果超滿意^^
用法: 係要定妝的位置掃上,再用手指輕印好。
後記: 卸妝時有D擦膠碎,有D似用左睫毛膠水咁,但唔會痴立立

由於眼線同眼影,我一向都係用開防水的,所以試出來既效果不能作實,有機會用D唔防水既產品試下再同大家匯報^^

引用一下水魚個YOUTUBE先~

另外我仲買左睫毛膏稀釋液。
其實呢支我一直都有用開,用來釋液杰左既睫毛膏。
因為要搽出靚靚眼睫毛,睫毛膏質素好緊要,一乾左就好易搽出曱甴腳。
用法: 滴1-2滴係睫毛膏刷頭,放返入睫毛膏筒入面,輕輕"NEW"幾下。
再等一陣就用得喇。

呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝

fb237


留言

張貼留言

熱門文章