終於買了人生第一盒的urban decay 眼影 - Ammo Palette - 試色加用後感

由於之前sephora 8折,所以我入手左人生第一盒既urban decay palette.
我就比較姑寒,我揀左個平價既palette 買。呢盒原價$34USD. 折左加返TAX同shipping呢,
就大約$280 HKD啦。

好比D寫真大家睇下先


哇哈哈,無錯,呢個set 係連埋UD出晒名既eye primer (雖然只係sample size, 不過都有手用).
$280 可以擁有2件我一直勁想要既野,簡直超值呀。

同大家分享一下支eye primer 啦。
吱出黎係肉色既,texture 好好堆,matte 底。



由於我呢幾日都係用佢+UD palette, 個妝keep 到成日。
到底係佢既功勞定係set眼影既功勞呢? 有待研究。

好繼續,登登登,到戲肉啦,eyeshadow 出場:


跟盒眼影,有支好靚既眼影掃,我仲未捨得用。
D眼影望落,真係好幼滑呀。D色都好sharp tim.

再黎就係試色圖啦
係唔係好出色呢,真係好靚。
而且係佢<<唔.飛.粉>>
不過,佢都有缺點既。由於我呢盒係有閃粉既。
不過唔係隻隻色有閃粉。
有閃粉晚色就會有D飛閃粉啦。

如果唔想成面閃粉,上眼影可選擇用手指上。
又或者,上眼影之前"凳"一下支掃,"凳"甩D閃粉先。
==============================
雖然佢有飛閃粉呢個缺點,但我依然好愛佢,好珍惜佢。
因為佢係我人生中,第一盒比較貴價既眼影。
(無錯,我係姑寒鬼,平時用開平價眼影,WAHAHA, 平野都唔係差姐)

而家我對UD 既眼影非常有信心,NAKED出左3呀,買唔買好呢?
真係好糾結,買的話,要$500,呀,我都係努力賺錢先得。
你覺得我捱唔捱得到下之既sephora 8折呢?

希望大家鍾意,晚安LU

*******************************************************
下面是我的YOUTUBE 及 FACEBOOK,記得進去看看啊 =]

youtube: http://www.youtube.com/user/buygoodthing?feature=watch
fackbook: https://www.facebook.com/lemonhead.hapi








留言

熱門文章