分享**抵用**一物三用NYX眼影

一直,聽人講NYX既眼影評價,都係好壞參半,最近我買左盒NYX nude on nude眼影。
覺得又唔差喎,所以寫左我第一篇既試用文,希望大家支持。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

盒眼影叫nude on nude natural look kit
係美國網站買,運同運費,大約$80,比係香港買,平大約$40.

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
首先講下盒眼影既設計,正方盒,分開上下層。上層9色眼影,下層2色唇彩。
點解我會覺得佢特別抵? 因為佢可以一物三用。
由於佢上層3格眼影係無閃粉,所以可當眉粉用,由於顔色無偏黃,而且都好long lasting.
所以我覺我比我手頭上kate眉粉更自然 XP



﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
好,到下面呢張試色圖,其實可以見到上色度都幾好,而且閃亮度都好夠。
至於唇彩,都係常用色,所以都好實用。



P.S.如果喜歡我貼文的話,比個like我^^

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝
http://www.facebook.com/buygoodthing
Buybuybuy

宣傳你的專頁


留言

熱門文章