好用抵用**Maybelline bb stick 種火文 XD

話說早前有朋友去泰國,我就托佢買左一支出名好用既Maybelline Clear Smooth. 盛惠$60大元。
Maybelline Clear Smooth (BB stick) SPF21 PA+++
點解我咁推呢?
1) 佢夠平 唔會肉痛
2) 佢夠滑又而推
3) Shine free 用完就算唔上碎粉都得, 因為佢matt finishing 帶出街補妝一流, 只有唇膏咁大支。
4) 唔會變暗 XD

講左咁多,不如睇下實物先


呢支野夏天用一流呀,因為佢可以控油,不過如果你想冬天用呢,就記得做好補濕先喇。
東南亞國家一般都有得賣,日本同台灣都有,價錢分別係$130同$100。

至於我又係點知呢支正野既呢? 就係比水魚燒著既,po佢條片比大家睇下先^^ 可以由3"30開結睇

P.S.如果喜歡我貼文的話,比個like我^^

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝
http://www.facebook.com/buygoodthing

留言

  1. 我想問短片中唇膜係咩牌子,大概幾錢??plz

    回覆刪除
  2. 哈哈,你要問返水魚喇,我見佢介紹,所以同大家share下^^
    聽說佢個workshop有得賣

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章