用左麥皮洗面 皮膚真係光滑左 仲有麥皮DIY mask

hello, 我今日想同大家分享我既天然美肌小心得呀。
其實我用左麥皮洗面已經一塊,之前皮膚敏感用,
用左D敏感真係有慢慢好返。(當然我仲有做其他野啦 facial 呀,轉skincare等等)
衰在自己懶,有一排停左用。最近又用返,皮膚真係光滑左。
加清水係麥皮,直接係面上打圈轉就OK啦,
用即食麥皮會好D,一加水就會軟。麥皮又可以吸油,又天然,入面仲有好多營養。
仲可以天然去角質。之後用返清水沖洗就可以啦。

我仲會用麥皮當磨沙同埋mask 用。
如果有興趣可以去下面條片睇下,我自己拍自己剪。
希望幫到大家




留言

熱門文章