碎粉掃大比拼 (纖維vs動物毛)

最近迷上左買化妝掃 (我總覺得係某損網友害的<--又賴人),於是積極研究中。什麼纖維毛同動物毛又有咩咁大分別呢?
Pat pat痕的我,就攞左5支不同牌子既化妝掃出黎比拼一下喇XP

廢話少講,即刻去相比大家睇下
1)cs classic tapered kabuki stick natural
2)e.l.f. Studio Complexion Brush
3)real technique multi task brush
4) (無牌子--工廠貨板XP)
5)classic kabuki natural

1)cs classic tapered kabuki stick natural
價錢:$189 HKD
外觀:光面金屬管加黑膠手柄。呢支手柄好長,我覺得係屋企用都OK,但就肯定唔會帶出街。
毛質:山羊毛,咁多支碎粉掃當中,佢最粗糙,吉面,無光澤。我無諗過山羊毛都會差成咁。
一買返黎還好,洗左之後,吉面吉到不能忍受。我試過用大量護髮素洗,都係好吉,我覺得唔只晒左買掃錢,仲晒埋d護髮素!!囧~~睇過此post者,請不要再中雷如我
毛排列得麻麻,圖中見到佢個curve D毛唔夠平滑,呢個都可能係吉面既原因之一。
抓粉度:非常高,直頭過度抓粉....好明顯枝野實在太粗糙喇,又硬.....
飛粉度:由於過度手抓粉,飛粉度都相對高D.
性價比:♥(好想比0分呢)
外觀:
毛質:
抓粉度:
飛粉度:

2)real technuque multi task brush
價錢:我當時set裝買,1套3枝掃一共$17.95 usd(未連運費)
重溫試用文:
http://blog.yahoo.com/_AX2CLKS4QCVGJPNKFPOHZKAUAA/articles/982874/index
外觀:係咁多枝最靚既一枝。全支磨沙金屬再加黑色防滑手柄。但基本上防滑膠對我來講都無咩用,因為唔會揸到咁後,而且又唔係要用力,好少可會甩手,但不失為係一個貼心的設計。
毛質:纖維毛,毛頭白色,好靚,OK軟,但都係有D吉面。毛排列得好靚。

抓粉度:OK高,屬正常,我認為少量多次比過量更好。

飛粉度:少量,屬正常程度

性價比:
外觀:

毛質:

抓粉度:

飛粉度:

3) e.l.f. Studio Complexion Brush
http://www.eyeslipsface.com/studio/brushes/single-brushes/complexion_brush
價錢:$3USD(未連運費)好平呢
外觀:全支黑色,感覺好professional XP. 但我鍾意短一D,帶出街都方便D丫嘛。
毛質:纖維毛,彈性好高,唔吉面
毛排列得一般啦,由於毛量唔夠,所以得出黎個孤度唔明顯。
抓粉度:屬正常

飛粉度:超高,原因係呢支掃都算幾滑唔吉面,所以飛粉度都會相對地高D.

性價比:

外觀:

毛質:

抓粉度:

飛粉度:

4) (無牌子--工廠貨板)
話說有熟人係化妝師,相熟既掃廠比左支貨板佢試,後來比我老笠左黎玩XP
價錢:不詳 (囧)
外觀:全支黑色,肥嘟嘟,係咁多支最肥美既一支。毛量多到呢.....但我都係嫌支柄太肥,個look好笨。
毛質:山羊毛,完全唔吉面,好柔軟,超柔軟,勁柔軟.... 沾沾自喜中,可以唔洗理我。天然光澤感好強。
毛排列得幾好,弧度明顯。
抓粉度:好高



飛粉度:基本上無飛粉 (明明又話掃滑會容易飛粉?但點解呢支又無事?呢個就係動物毛同纖維既分別喇。由於動物毛係有鱗片,就好似頭髮一樣,所以抓粉力特別強)
性價比:不詳XP



外觀:



毛質:



抓粉度:



飛粉度:

5)classic kabuki natural
http://www.coastalscentshk.com/index.php/brushes/application/kabuki/-91.html
價錢:$130 (HKD)
外觀:金屬超短柄,我又嫌太短。(乜得我咁難服侍,哈哈
毛質:山羊毛,有點硬,經過大量護髮素沖洗後,都唔吉面既,若然你唔用護髮素的話就........
毛排列得幾好,但嫌光澤感唔夠。
抓粉度:高





飛粉度:基本上無飛粉

性價比:





外觀:





毛質:





抓粉度:





飛粉度:

黎個最大支同最細支掃既合照先=] (左邊真係好大啊......)


總結一下,我到今日終於明白動物毛同纖維有咩分別了。纖維就算再滑都係做唔到真毛既柔軟感。
無論我再大力,再粗暴,一枝好既動物毛掃都係唔會吉面,以前搵到唔吉面既掃都已經好開心。而家開始追
求舒服喇(都話左人既慾望係無止竟嫁啦)如果要嫌,就係支掃有陣羊羶味,但真毛係一定有味嫁,洗多幾次應該會好D。而家每朝都好期待化妝上碎粉果一刻,天呀,我會唔會誇張左D呀。但枝掃始終都要還返比人嫁。嗚嗚嗚。。。

就算同樣係山羊毛,毛質都可以有好大差別,要搵到一枝合理價錢而有好用的,實在太難喇。
出面一枝靚D既山羊毛太貴了,又係時候再尋覓一下喇。

其實無話動物毛定纖維好,只係視乎需要而定,纖維勝在夠平,適合新手用。
有網友問我,CS係唔係唔好用?SET裝12同22枝都好好的,請放心,只係kabuki natural系列差D

打左超長篇,希望大家鍾意我分享,夜LU,各位晚安^^

呢個係我facebook個fan page,有咩正野平野筍野我都會第一時間放上去。希望大家可以支持,比個like我^^多謝

fb237



留言

  1. 工廠貨板好吸引呀!!!!

    回覆刪除
  2. 多謝你黎呢邊支持我^^
    工廠貨板真係好正嫁,睇相應該都睇得出佢質素幾好

    回覆刪除
  3. 其實d掃飛粉會有d咩問題??
    [版主回覆04/25/2013 22:08:44]第一,粉係掃上面果下己經跌咁一截,會浪費左化妝品。
    第二,無咁易上到均勻既底妝GA.
    同埋成日要抹台,哈哈,我懶呀

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章